Select Your Style

Choose View Style

  • Full
  • Boxed

Choose Colour style

  • skyblue
  • green
  • blue
  • coral
  • cyan
  • eggplant
  • pink
  • slateblue
  • gold
  • red

Co czwarta kobieta doświadczyła beauty hejtu

Zjawisko zbadała marka Rimmel (na podstawie badania, w którym wzięło udział 10 tys. kobiet z 10 krajów w wieku 16-25). Stworzyła kampanię #IWillNotBeDeleted

  • 115 milionów zdjęć znika w ciągu roku z portali społecznościowych z powodu negatywnych komentarzy i ocen
  • 23% młodych kobiet doświadczyło beauty hejtu
  • 51% badanych przez Rimmel kobiet z powodu hejtu przestawało eksperymentować z wyglądem lub ubiorem
  • 65% przyznało, że straciło pewność siebie
  • dla 46% skończyło się to uzależnieniem, samookaleczeniem lub
    miało problemy z zaburzeniem odżywiania
  • 54% kobiet bierze pod uwage opinie hejterów (w Polsce nawet 59%)
  • Polska jest druga na liście europejskich państw z największą ilością hejtu
  • 57% kobiet na świecie, które doświadczyło beauty hejtu powiedziało o tym komuś . U nas 53% Polek milczy, a 26% zgłasza oficjalnie.
  • 77% tych kobiet, które zgłosiło gdzieś bycie hejtowaną poczuło się lepiej.
Categories : hejt

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o